Z recenzí, tisku a blogů

Jelikož je to párový vibrátor, byla jsem zvědavá, jaké jiné potěšení mi ještě může přinést. Nutno říct, že při souloži je to opravdu ale o několik úrovní výše. Při pohybu partnera ve vás se vibrace uvnitř znásobí a slastný pocit se velmi rychle rozšíří do celé spodní části. Každý jeho pohyb prožíváte daleko intenzivněji.

Rozhodně bych WE-VIBE doporučila ženám, které při klasické souloži nemohou dosáhnout orgasmu a ty, které ho bez problému dosahují, se mohou těšit na stále se opakující.
Inovovaný nástupce slavného duálního vibrátoru We-vibe má nové funkce - v podstatě jedinou věc, která původnímu modelu chyběla.

Vstup We-vibe na český trh byl poznamenám obrovským ohlasem a značným zájmem médií o tuto erotickou pomůcku. Naší recenzi převzala řada serverů. Natočili jsme video o tomto produktu a vzápětí jsme museli dotočit ještě návod, protože někteří zákazníci měli problém pochopit jak se to zapíná a nabíjí.
Ze stránek HolisticVisdom:
We-Vibe je na trhu jedním z výrobků, které se nejrychleji prodávají. Je to díky jeho kvalitním materiálům a provedení spolu s inovativním designem.“www.holisticwisdom.com
SexShopCanada: „V mém věku je nová erotická hra vždycky vzrušující a We-Vibe nám umožňuje sdílení zábavy. Skvělý výrobek, spousta nových způsobů pro pobavení!“ www.sexshopcanada.com Z nedělního předávání Oscarů neodešel s prázdnou nikdo. I ti, kteří nedostali zlatou sošku, odešli domů s balíčkem plným dárků. A v něm byl na 81. výročním udělování cen i vibrátor We-Vibe pro potěšení obou partnerů. Blesk.cz Dr.Ava doporučuje We-Vibe – je dobrý pro ni i pro něho. Za svůj nefalický design dostává ode mě jedinečný stimulátor klitorisu a zóny G We-Vibe jedničku, říká Dr.Ava Cadell... worldsbestlover.blogspot.com
Posouzení letošní hračky roku - We-Vibe! Pro prověření tohoto revolučního mechanizmu nemůže být lepší doba než národní den orgasmu! www.goodcleanlove.com Vědci se po léta snažili vytvořit prostředek zajišťující během pohlavního styku stimulaci erogenní zóny G a klitorisu aniž by byl držen rukama a tito lidé jej vyřadili z parku. www.projectbeltway.com Erotická hračka, která ZMĚNÍ VÁŠ ŽIVOT! Pokud by bylo možné shrnout tento nejnovější a nejbáječnější výrobek do jednoho výrazu, byl by ... úžasným způsobem absolutně skvělý !
Chytrá a poněkud praštěná módní sexuální terapeutka Sue McGarvie, která je hostitelem syndikovaného diskusního pořadu, uvádí své povídání o We-Vibe.
Při show AEE v Las Vegas popletl We-Vibe - vibrátor pro klitoris a zónu G, některé hlavy. V článku o tom nejlepším, co letos mohla nabídnout největší světová konvence o sexu. www.thefrisky.com Vibrator Beratung: Německý blog pro vibrátory prověřuje We-Vibe pro německy mluvící veřejnost. (Článek je v němčině.)
CNBC uveřejňuje tiskové prohlášení Standard Innovation Corp. na jejích webové stránce. I nadále vzrůstá dobré uznání We-Vibe v tradičních médiích.www.cnbc.com Blog ShowCase má We-Vibe za číslo 1 na špici seznamu dalších hraček pro dospělé, které se nejlépe prodávaly v r.2008. Předkládá Good For Her v Torontu. www.showcase.ca
Pořad Hovoříme o sexu se Sue prověřuje We-Vibe a přináší posudek v epizodě # 171 Brikety HOT 4. „Je to jedna z nejlepších hraček roku!“
Adult Sex Toys z Velké Británie posuzuje We-Vibe – pro reprodukci původního článku klikněte na obrázek/link. www.adultsextoys.me.uk Freddy a Eddy, na webu jedni z nejzavedenějších recenzentů erotických hraček pro dospělé, se ve svých posouzeních výrobků podělují o názory na We-Vibe. www.freddyandeddy..com SexToytester.com z Velké Británie ověřuje We-Vibe po jeho hvězdném uvedení do Anglie. www.sextoytesters.co.uk
V závěrečné šesté epizodě sezóny # 171 Hovoříme o sexu se Sue byl vámi diváky We-Vibe zvolen špičkovou hračkou roku (volební výsledky zde) na www.talksexwithsue.com Sex Toy Sofa z Velké Británie posuzuje We-Vibe. Posudky z ženského i mužského hlediska si přečtěte na naší stránce User Reviews. posouzení uživatelů www.sextoysofa.co.uk Gina a Kevin z rad Dr.Dickse pro sex během svého rozsáhlého testování všestranného We-Vibe prozkoumávají nová pole. Jak báječná činnost! www.drdicksexadvice.com GoodVibes Blogspot posuzuje inovativní We-Vibe a přichází s velmi vynalézavým seznamem použití hračky pro všestranný sex. www.blog.goodvibes.com
Jeden z těch z nejuznávanějších ověřovatelů erotických hraček, AllSexReviews, přináší kompletní posouzení We-Vibe. www.allsexreviews.com Stiletto Diaries posuzuje We-Vibe a dává mu tři velká „O“ z možných pěti. www.shastagibson.com/ Dinah Project, webová stránka žen pro ženy, má podrobné 5hvězdičkové posouzení vyspělého provedení a vlastností 100% silikonového vibrátoru We-Vibe. www.dinahproject.com We-Vibe je probírán DrElnou McIntosh z Jižní Afriky. Některé z webových stránek spojovaných se sexuálním zdravím jsou tyto: www.sextherapy.co.za, www.sexdoc.co.za and www.safersex.co.za.
Marriage Thing – Marriage at Midlife: Posuzují We-Vibe a naši webovou stránku. Oceňují čisté provedení, které není pornografické, a má velmi informativní charakter. Díky za povšimnutí :-) www.thismarriagething.com Scarlets Letter – Náš We-Vibe nadále činí dojem na sféru blogů hodnotících erotické hračky. Na trhu hraček pro dospělé je to skutečně cosi nového. (přejděte dále) www.scarletsletter.net Ruby Room z velké Británie má krásný článek Po setmění o tom, jak byl We-Vibe uveden na trh ve Velké Británii, a zvyšuje jeho popularitu.rubyroom.aol.co.uk BBG z LoveHoney posuzují We-Vibe – jeho jakost a inovativní provedení na ně učinilo dojem. O tomto a mnoha dalších posouzeních LoveHoney.co.uk si přečtěte online na této adrese: www.LoveHoney.co.uk
TakTik-Bitch – Britská stránka posuzování technologií pro ženy. Provádějí posouzení výrobku We-Vibe z hlediska žen-techniček. articles/TacTik_Bitch Lady Thrills má pěkné posouzení We-Vibe. Oceňuje jeho elegantní design a kvalitní konstrukci a skutečnost, že je báječný pro společné použití ve dvojicích.www.ladythrills.blogspot.com The Femme´s Guide – „tak tady to lidi máte. Miluji We-Vibe. Dělá přesně to, pro co je předpokládán – orgasmus klitorisem/zónou G je nejlepší!“ www.femmesguide.com Blogy Janet Dammit o We-Vibe: A nyní k něčemu zcela jinému; příběh ze Silicone Valey North aby vám bylo dobře.
scathinglywrongrightwingnutz.blogspot.com
Kama Yama z Modern Sex má na svém blogu posouzení We-Vibe.
Skvělý pro sólové použití – ještě lepší s partnerem.www.modernsex.com
Když jsme procházeli blogy: Použití technologie NASA pro převrat v erotických hračkách, nejen že to působí ohromujícím způsobem. Článek čtěte na:www.mom2mycrazy2.blogspot.com Vzdělavatelka v erotice Amy Baldwin a zároveň spolumajitelka butiku pro rozkoš prováděnou maminkami i dcerami v Santa Cruz v Kalifornii píše o svých dobrodružstvích na poli hraček pro dospělé. purepleasuresantacruz.blogspot.com SexySexToy na francouzském blogu publikuje pěkný článek o We-Vibe. Evropa přijímá We-Vibe s otevřenou ... náručí. Je to velice příjemný balíček pro stimulaci! Článek (ve francouzštine) si přečtěte zde: www.sexysextoy.com
Liz-Langley Blogspot má podrobný posudek We-Vibe a jeho provedení, které je sexy a zlepšuje zábavu. V Hollywoodu se stává klasikou.
Online čtěte na: liz-langley.blogspot.com
Rozechvěje vás i vašeho muže. Tím, že má dvě rychlosti zábavy a hladkou silikonovou konstrukcí, je to jedna z nejlépe zhotovených hraček jaké jsme viděli. Ta věc je darem bohů sexu. "This thing is a gift from the Sex Gods" CleanSheets.com: Má posouzení jak z hlediska mužů, tak žen.
Toto je posouzení ženské od Gwen Mastersové: www.cleansheets.com/female
CleanSheets.com: Má posouzení jak z hlediska mužů, tak žen.
Toto je posouzení mužské od Billa Noble: www.cleansheets.com/male
Vivian´s The Sex carnival: „We-Vibe je skoro všechno, co jsem chtěla od Rock Chick, co tam ale nebylo.
Love and Blueberries – 10 otázek o erotických hračkách od Sarah Treleaven: Díváte se v ložnici – ať už s partnerem nebo sami, na pikantnosti?
Queens of Passion: „je to možná nejjedinečnější vibrátor, jaký jsme kdy vedli“.www.queensofpassion.com Lady Sasha má pětihvězdičkové hodnocení: „Je tak tichý, že jsem se rozhodla vzít jej do restaurace, abych ho použila při jídle s přítelem.“
Dangerous Lilly: Mohlo by to být nebezpečné! „Od té doby, co jsem před několika měsíci poprvé viděla jeho recenzi, zatoužila jsem po něm. Mezi erotickými hračkami je to cosi opravdu jedinečného..“ www.dangerouslilly.com Ze stránek Womens-Heatlh.com: „Tento vibrátor je úžasný ...stále ještě necítím ruce, jak jsem je usilovně tiskla na prostěradla.“
Ze stránek SpicyGear:
Vkládací vibrátor We-Vibe pro soulož – Je to nový trend erotických hraček?

© 2017 VIRTSHOP CZ, s.r.o.